Wednesday, December 29, 2010

Indahnya Setiap Kurniaan Ilahi...

Salam..
Buat semua pencinta alam..hari aku aku nk bongkarkan satu misteri tntang keindahan yang teramat mengusik jiwa iaitu di suatu tempat yang bernama Lata Tembakah..Tujuan aku datang sini dlunya untuk menangkap ikan tapi tang disangka2 tempat yang aku nak lawati itu terlalu cntik untuk dibayangkan sebelumnya..dekat situ memng cntik2 sgt2 permandangan nya..siap ada 16 tingkat air terjun..ikan2 nmpk dari jauh dalam dasar air..klau nk tangkap ikan memang senang sgt (mgkn sbb guna alat elektrik (electrofisher))..hehe..ikan kat situ pun aku siap buat panggang..sodapppp...mcm mak aku masak kat umah..hehe..site visit kami ni di ketuai Dr. Shanker..kami sekumpulan ada 10 org (tak termasuk penangkap ikan & ayah kepada Pian)..hehe..penangkap ikan yang ikut kami tu memng pandai menyelam,sape sangka dia leh menyelam lma 5-6 minit..hebat2...aku sminit pun xtentu lagi..hehe..ok la..aku nak citer panjang pun skrg xleh sbb tgh keje...nanti kantoi plak..hehe..kat sni aku masuk gambar2 wak2 kami g sna..bnyk lg ada tp aku masukkan yg ni je dlu..sekian...............















No comments:

Post a Comment